Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2014 07:51 - нов прочит на религиозните текстове !
Автор: rumyn Категория: Други   
Прочетен: 762 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
хареса ми този прочит :)
определено се казва че в основата на всичко е секса
и в зависимост от това дали практикуването му е красив акт или опорочен , изчанчен  човека който го практикува се числи към праведниците или към грешниците :)
о гледах и други клипове , в които опказват редки издания на старини религиозни книги и укарасата в тях:) амо това са първите дошли до нас еротични картини. забележете на страниците на религиозни текстове. в друг клип гледах еротични скулптори и рисунки из катедралните храмове :)
в общи линии за пореден път се уверих че чрез секса / контрола върху секса сред населението/ се контролира и поведението на населението :)
гледах и клип за една виетнамка израсла в трудов лагер как разказва за живота там. как им е било забранено да общуват между половете и как са наказвали със смърт нарушилия. как лишаването от сексуални чуства ги е държало в подчинение на управниците.
да, де! секса май е в основата на нашето разумно съществуване :)
не говоря за разврат! не говоря за безразборна смяна на партньори! не говоря за неубозданост при зеланието за секс, до там че да не ти пука с кого и къде!
говоря за красивото усещане в интимноста , което ще запази жив спомена за първият ви физически контакт. спомен който ще запази връзката ви жива и в най трудните ви периоди.

https://www.youtube.co/watch?v=CT0pYlBweEQ

п.п.
не съм набожна! не съм вярваща!
но този прочит ми допадна:)



Гласувай:
5



1. minevv - да
19.05.2014 08:55
секса е в основата на нашето разумно съществуване
да Руми
не го лиусещаме всекидневно тази притома, на въжделенията?
цитирай
2. rumyn - оххххххх
19.05.2014 09:07
влади, влади...
нарича се : .........
/желанието да съм с мъжа на мечтите ми. само с него. изведнъж от замята за мен изчезнаха всички други мъже, остана един, и само него търся, и само него искам. такъв какъвто е - несъвършен, но за мен единствен- теб/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 659111
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031