Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2013 17:19 - триумфът на психоанализата
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 855 Коментари: 3 Гласове:
3



цитат:
"мисля ,че е достатъчно аз да се променя , за да се промени всичко останало покрай мен. ако тревожността се предава, ако нерврозата рефлектира върху възпитанието на децата, нормално е равновесието също да оказва влияние"
според мен този цитат говори много .
казва ми как щом изпадна в афект и всеки който е около мен се натоварва , напряга се. ако въпреки трудностите на живота успея да се овладея и проявя разбиране към нечия грешка , остана спокойна. другия не се натоварва и вероятноста да осъзнае грешката си е голяма. вероятноста да поправи, или да не допуска същата грешка е много голяма.
пример- отиваме със съпруга ми в елитен бар. чуствам се великолепно. ще съм сред интелигентни хора. съпруга ми се нацупи, че нямат от любомата му бира. вместо да побеснея и да се развихря, аз само се натъжих. показах колко ме заболя от каприза му. и повярвайте ми никога повече не ми се е случвало да се муси за някакво си питие, че не го предлагат в менюто.



Гласувай:
4



1. rumyn - хъм
25.12.2013 12:09
ти май четеш и не мислиш. като на малко дете ще ти обясня: не мястото е от значение, а случилото се на мястото.
цитирай
2. rumyn - помниш ли поста ми?
25.12.2013 12:37
25.11 15:37 - заядливците в живота ми?
или
10.12 22:50 - тук май е пълно с комплексирани!
или
12.12 08:25 - да осъзнаеш
кой от тях да активирам за да си припомниш? анонимността е комплекс за малоценност. човек който се страхува да застане зад думите си, не би могъл дори и да опита да спори с мен. за мен такъв човек е низък, зъл, объркан и много ама много нещастен. той търси своето щастие на грешното място - в чуждата болка и страдание. а повярвай ми щастието и радостта са на съвсем друго място.
да видиш как чуждото дете се усмихва защото си му купил тъка желаната играчка ,а виждаш че майка му няма пари дори за хляба насъщен. да подадеш ръка на старец слизащ от автобуса. да поносиш чуждия куфар нищо, че ще заобиколиш малко. да купиш хляб на кошара. да му се усмихнеш въпреки,че не прилича на човек. ( ох това е сила), а ти сигурно и на твоите у вас не умееш да се усмихнеш . не вярвам , няма как да ме убедиш в обратното. няма как тук да си зъл а в живота да си най добричкият и любвеобилен човек. ако има нещо такова ТИЧАЙ на лекар. нарича се би полярно разстройство. и ако си в начален стадии имаш шанс да изживееш живота си като нормалните хора с поддържаща терапия. ако вече и в живота проявяваш тези гадни черти нещата са много сериозни при теб. и понеже дълбоко се съмнявам, че ако си болен близките ти не биха забелязали и да те заведат на лекар. съм склона да си мисля че просто си зъл. а това не е болест а начин на мислене. съзнателен избор от теб за твоето съществуване.
с усмивка румяна
цитирай
3. rumyn - неразбирам
25.12.2013 22:26
защо са ти нужни осем личности? ти си единствен и това те прави уникален. и не е нужно да се правиш на разбирач. достатъчно е да споделяш мислите си такива каквито ги чувстваш. който те одобрява - чудесно. който не те одобрява - е какво да се направи няма как да се харесаш на всеки. както и ти не е нужно да харесваш всеки който пише тук или където и да е. никой не е съвършен , и аз не съм. нито си мисля, че знам много или всичко по която и да е тема. просто мисля на глас, и се надявам да има с кого да проведа диалог върху мислите си. благодаря ти че превърна монолога ми в диалог.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 662672
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930