Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2013 05:58 - абсистенция — . Значение. Въздържане от полов живот;отшелничество
Автор: rumyn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5225 Коментари: 13 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
признавам поста ми е подтикнат от девойка която се възмути от думите ми на тема секс
ЗИГМУНД ФРОЙД
НЕВРОЗИТЕ
ПРОИЗХОД И ЛЕКУВАНЕРАЗДЕЛ I
ПСИХОТЕРАПИЯ НА ХИСТЕРИЯТА[1]

"Отначало се убедих, че дотолкова, доколкото може да се говори за причини, предизвикващи невроза, етиологията трябва да се търси в сексуалните моменти. Към това се присъединиха и данни за това, че различните в най-общ смисъл сексуални моменти водят до различна картина на невротичните заболявания. И сега в тези граници, в които се потвърдиха посочените данни, можех да се реша да използувам етиологията като характеристика на неврозите и да предложа ясни очертания на невротичните картини на болестта. Ако етиологичните характеристики непрекъснато съвпадаха с клиничните, то това щеше да бъде оправдано." ". Затова нарекох този синдром невроза на тревогата, която трябва да бъде различавана от неврастенията. Според мен тя възниква в резултат на натрупване на физическо напрежение, което има самостоятелен сексуален произход." "Така често срещаните смесени неврози се образуват, защото причините за възникването им често се смесват — или случайно, или поради каузални отношения между събитията, от които произтичат етиологичните моменти на неврозата. Това може лесно да се установи и да се докаже поотделно. За хистерията обаче от това следват две неща:
първо, за да бъде разгледана, тя едва ли може да бъде откъсната от връзките й със сексуалните неврози, второ, като правило тя представлява само едната страна, единият аспект от един сложен невротичен случай, и може да бъде открита и лекувана като изолирана невроза, явно, само в граничен случай"
", за мен няма никакво съмнение, че трябва да призная наличието на случай на тежка невроза на тревогата с тревожно очакване и фобии, възникнали от се суалната абсистенция и комбинирани с хистерия."
абсистенция — . Значение. Въздържане от полов живот;отшелничество



Гласувай:
13



1. apostapostoloff - Трябва да имате на пред вид,
28.12.2013 06:45
че още Аристотел се е произнесъл по въпроса. Той е казал: "Само храненето ще спаси човечеството от гладна смърт, а ебането ще го спаси от измиране."
цитирай
2. rumyn - от ....
28.12.2013 07:16
побъркване.
цитирай
3. rumyn - слънчица
28.12.2013 07:22
казвам се румяна. и тук не сме на официална вечеря за да ми говорите на вие. моля тук съм просто човек, който споделя мислите си с други хора. а онези от офисите с официалностите нека ги оставим там. и когато идем при тях ще си говорим официално. благодаря ви за разбирането. хубав ден на всички!
цитирай
4. turb04 - Още не си ориентирана добре за от...
28.12.2013 09:36
Още не си ориентирана добре за отношенията и хората в блога, но и това ще стане :)
Успех! :)
цитирай
5. apostapostoloff - Добре, Румяна!
28.12.2013 10:26
Приемам твоето възражение, че само ебането ще спаси човечеството от побъркване. А бе, голема убавиня си е, нема що. Аз затова най- много мразим да мислим и да работим, а най ми е убаво, га съм пиен и га се ПРАЗНИМ!
цитирай
6. hoho22hoho22 - защо ми струва
28.12.2013 11:07
че ти самата не знаеш какво точно искаш. Хем да изневериш да си свериш часовника дет се вика, хем пък да няма последствия, защото си го направила за да избегнеш абстиненцията или нещо такова. Абе една жена като тръгне да кръшка от девет дерета вода ще събере и хиляда причини ще изтъкне, че и жертва ще се изкара накрая. Това си е цял раздел наука и изкуство!
цитирай
7. freeoldmen - Язека доколко разбраф,
28.12.2013 13:47
стаа дума за туй, дето вчера един авер ми го казА у кръчмата:
Копеле, да знаеш, една жена след като стане на 35, нема ли кой яко да я ръчка, почва да става нервна, да пише по блогове, е такива неща...

:-)))
цитирай
8. rumyn - развеселихте ме
28.12.2013 18:57
ама за нервна не съм . щото пак съм разглобена от мъжа си. прибирам се . а той след малко мила- новините. дума не казвам . скачам в банята. е накрая ми казва ама днес неделя ли е? а аз му казвам ми то всеки ден е неделя. т.е. време за секс.
цитирай
9. freeoldmen - Що не си смениш аватара, почвам да се чувствам като педофил нещо...
28.12.2013 19:29
Например:

http://dickpound.com/wp-content/uploads/2012/10/photo-Babe-Erotic-Cougar-185243099.jpg

Или просто:
https://pbs.twimg.com/profile_images/3716985645/b6b47a7ebcb6c41e054428b7338b09a1.jpeg

цитирай
10. blondinkas4uk09 - :)
28.12.2013 20:43
Аз съм твърдо "за" превенция на хистерията! :) :) :)
цитирай
11. nikikm - Навремето,
29.12.2013 00:03
някой ми каза,не помня точно кой,но беше хубаво:"Жената или не иска нищо или иска нещо друго!"Ама днес иска и всичко и другото! Нее уморена и няма какво да прави.Няма деца,най-много едно две или кученце,няма къщна и полска работа /апартаментче/, всичко полу /на/готово,дразнения от всякъде,мъжете под чехъл,задръжки никакви,за срам и свян да не говорим!Абе,дух изпуснат от бутилката!
цитирай
12. rumyn - до freeoldmen
29.12.2013 01:37
е за
https://pbs.twimg.com/profile_images/3716985645/b6b47a7ebcb6c41e054428b7338b09a1.jpeg
си познал но за съпруга си съм това.
цитирай
13. rumyn - до blondinkas4uk09
29.12.2013 03:37
защо за- то е в кавички.
Думата превенция означава предпазване, предупреждение.
Хистерията е вид невроза, изразяваща се соматично
http://www.puls.bg/health/mind/news_915.html
Като невротична форма на психопатология, чиито комплекс от симптоми позволява на страдащите от хистерия да избягват неприятните житейски ситуации без да поемат отговорност за поведението си, преминаването на превеса от жените към мъжете поставя последните в изключително неизгодно положение. цитат от
http://dobromirdimitrov.blog.bg/tq-i-toi/2010/05/01/isterichniiat-myj.537555

Какво представлява хистерията
Хистерията се изразява с гневни реакции и бурни конвулсии, придружени с плач, викове, кършене на ръце, двигателно неспокойствие, често с усещане за задушаване, схващане, парализиране на крак или ръка.

Много психолози смятат, че първата крачка в терапията срещу невроза е разкриване на несъзнателните желания на болния, както и причините за неговото поведение.

http://www.bb-team.org/articles/3631_nevroza

психоневрозите възникват в резултат на усложнения ( конфликти) в работата на психическия апарат, когато реализацията на някои инстинкти, импулси, желания, се окаже невъзможна, затруднена или изкривена (по някакви причини), във връзка с което се натрупва напрежение, избавянето от което става по неествествен ( и здрав)път ( против волята), а посреством компромисни образувания – невротични симптоми. цитат от:
http://www.training-center.bg/nevroza-simptomi-lechenie/

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 659040
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031