Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2014 21:32 - дейл карнеги "как да преодолеем безпокойството и да се радваме на живота"
Автор: rumyn Категория: Технологии   
Прочетен: 972 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 09.08.2014 05:01


ХОДЯ В СПОРТНАТА ЗАЛА ДА БЛЪСКАМ БОКСОВАТА КРУША ИЛИ СЕ РАЗХОЖДАМ СРЕД ПРИРОДАТА

ПОЛКОВНИК ЕДИ игън

Адвокат от Ню Йорк, носител на стипендията „Роудс“, бивш председател на Комитета за спорта на щата Ню Йорк, бивш олимпийски шампион в полутежка категория

Когато съм обезпокоен и умът ми се върти безкрайно в кръг като камила, вадеща вода в Египет, едно здраво физическо усилие ми помага да прогоня лошо-то настроение. Може да потичам, да направя дълга екскурзия сред природата, да блъскам половин час боксовата круша или да поиграя скуош в спортната зала. Каквото и да избера, физическото упражнение пречиства ума ми. В почивните дни спортувам много — кръстосвам игрището за голф, играя тенис или карам ски в Адирондакските планини. Докато тялото ми се уморява, умът ми отдъхва от правните проблеми и когато се върна отново към тях, съм за¬реден с нови сили и желание за работа.

Често в Ню Йорк, където работя, успявам да прекарам един час в спортната зала на Йейлския клуб. Не е възможно човек да се безпокои, докато играе тенис или кара ски. Прекалено си зает, за да се безпокоиш. Огромните планини от неразрешими казуси стават малки като къртичини, които новите хрумвания и начинания бързо изглаждат.

Според мен, най-доброто средство против безпокойството е физическата активност. Използвайте мускулите си повече, а мозъка си — по-малко, когато сте разтревожени, и резултатът ще ви изненада. С мен е така — безпокойството свършва там, където започва физическото



Гласувай:
15



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 662715
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930