Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2014 11:35 - кое е?
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 2801 Коментари: 21 Гласове:
13

Последна промяна: 08.05.2014 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
кое е нещото , което :
можеш да получиш.
можеш да дадеш.
но никога не можеш да вземеш, ако не ти се дава?

допълнение 08.05. 2014 г.
за посветения: погледни датата!
може би!




Гласувай:
14



1. hloris - Здравей,Руми! :)
30.03.2014 11:59
И честита пролет от мен!
Ами това са любов,приятелство...
даже и да не ти се дава,то може тези неща да ги отдаваш безвъзмездно,
естествено,че на хора,на които си преценил,че заслужават това!
Хубав въпрос-поздрави!
цитирай
2. rumyn - hloris
30.03.2014 12:32
благодаря, за отговорът!
и аз мисля тъка :)
цитирай
3. tanya7713 - обич...любов... може би
30.03.2014 17:15
обич...любов... може би
цитирай
4. kostadin - Това което Господ не ти е дал, няма ...
30.03.2014 22:34
Това което Господ не ти е дал,няма как да го получиш ,а каму ли да го дадеш
цитирай
5. rumyn - коста, аз съм пълен атеист, тъка че ...
31.03.2014 06:27
коста, аз съм пълен атеист, тъка че във въпроса не намесвам религиозна нотка.
но, ако разглеждам думите ти като :
- ако ,господ е пропуснал да ти даде сърце за да чувстваш, няма как да разбереш какви чувства получаваш. и след като нямаш сърце да чувстваш как да дадеш чувство?
цитирай
6. batogo - !!!:))) Поздрав за въпроса!
31.03.2014 06:27
Всичко, което даваш безкористно, с любов, се връща рано или късно при теб с любов. Не можеш да вземеш нищо, което не можеш да дадеш, защото няма как да го разпознаеш и оцениш, дори и да го получиш...
цитирай
7. rumyn - Всичко, което даваш безкористно, с ...
31.03.2014 08:40
batogo написа:
Всичко, което даваш безкористно, с любов, се връща рано или късно при теб с любов. Не можеш да вземеш нищо, което не можеш да дадеш, защото няма как да го разпознаеш и оцениш, дори и да го получиш...

благодаря!
цитирай
8. kostadin - коста, аз съм пълен атеист, тъка че ...
31.03.2014 22:55
rumyn написа:
коста, аз съм пълен атеист, тъка че във въпроса не намесвам религиозна нотка.
но, ако разглеждам думите ти като :
- ако ,господ е пропуснал да ти даде сърце за да чувстваш, няма как да разбереш какви чувства получаваш. и след като нямаш сърце да чувстваш как да дадеш чувство?

Значи вярваш ,че няма Господ .Това ти е вярата.Наречи го природа тогава ,вселенски разум ,защото разумът е най- разпространеното нещо във вселената.
Най - общият отговор на въпроса ти е Каквото повикало ,такова и отговорило.А дали няма да ти се даде зависи от това каво си повикала.
Например бедният пожелал да има пари и съдбата го сарила -цял живот мечтаел да има пари
цитирай
9. rumyn - не коста, във въпроса има и подтекст ...
01.04.2014 08:28
не коста, във въпроса има и подтекст :)
когато го получиш и не знаеш какво да правиш с това чувство- как объркваш себе си, и колко нараняваш даващия ти го?
а ако не умееш да дадеш това чувство? защото си забравил през годините какво беше то! а го усещаш, и искаш да го дадеш, а не умееш да го изразиш, и всичко това те измъчва защото си открил че живота те е превърнал в душевен инвалид.
даваш, дават ти, но никога не можеш да вземеш....
цитирай
10. getmans1 - УВАЖЕНИЕ, ЛЮБОВ, приятелство .....
01.04.2014 21:57
.... и все неща свързани с най-съкровените човешки ценности.
цитирай
11. kostadin - rumyn,
01.04.2014 22:00
Има лек за такива болежки Времето минава и човек се чуди защо се е измъчвал.
Накрая всеки от нас съжалява за пропуснатите неща.Не трябва да се тормозим за тези несполуки.
Неуспехът да получиш нещо рано или късно ще те накара да се съмняваш и да промениш стратегията и тактиката си.
Много е важно да обмисляме, това което желаем,за да не се почуствуваме излъгани в очакванията си.
Вечни сме!
цитирай
12. jelezov - Откъде ли Костадин е разбрал, че ...
01.04.2014 23:29
Откъде ли Костадин е разбрал, че "разумът е най-разпространеното нещо във Вселената", след като и тук, на Земята, където със сигурност знаем, че го има, той е много дефицитен. Човешкото мислене съществува в три степени: разсъдъчно, разумно и спекулативно. Огромното мнозинство от хората, сред които висшистите и дори учените не са малко, достигат само до първата степен. Религиозната вяра е само една, при това отживяваща времето си форма на вярата изобщо като един от трите елемента на човешкото съзнание. Другите две са познанието и волята.
цитирай
13. kenzovnaks - Давай за да ти се даде
02.04.2014 00:57
Господ разполага ,а Ти просто бъди Човек и точно това никой не може да ти го отнеме!
цитирай
14. rumyn - ех, kostadin
02.04.2014 04:11
живота ни е толкова кратък! никой няма време да чака , за да отмине , отшуми болката от грешката! аз категорично отказвам да пропусна нещо което ми се предлага от живота! не, наистина не се затормозих, изпаднах в някакво страно състояние. но това не беше измъченост. размишлявах, поне два дена размишлявах преди да разбера че грешката е в мен в приемащия чувството. колко е силно това което получих , след като все оше сме заедно? да въпреки моето невежество да разбера какво получавам, въпреки моето невежество да знам какво давам и до колко е правилно изразено, пак сме заедно? щастлива се чувствам, о от няколко дена мога да кажа богата се чувствам - има : нас ( ти и аз) аз мен и за него.
а ако той бе по малко търпелив? ако не бе тъка силно чувството му към мен? ако и той не умееше да разпознае чувството?
цитирай
15. rumyn - коста,
02.04.2014 04:21
(Значи вярваш ,че няма Господ .Това ти е вярата)
не е вяра а убеждение. но това е друга тема и там ще се по спори доста, ако я започнем.
сега ми се разсъждава само върху чувствата и не умението ни да ги изразим и разпознаем защото не ги познаваме достатъчно.
цитирай
16. rumyn - kenzovnaks - Давай за да ти се даде ...
02.04.2014 04:38
kenzovnaks - Давай за да ти се даде
Господ разполага ,а Ти просто бъди Човек и точно това никой не може да ти го отнеме!

не съм съгласна с теб! защото гадния живот точно това ми отне - да бъда човек. защото сблъсъка с многото не човеци ме принуди да се изродя в тяхно подобие.
и такова чудо господ няма! не може никой да се опитва да ме убеждава че го има! не се опитвам никого да убеждавам че го няма, за това моля не ме вкарвайте в този спор. много ще дълъг , а за вас изморителен.
и никога , ама никога не бива да очакваш когато даваш да ти се даде!
ако даваш нещо го даваш защото искаш да го дадеш. другото е сметкаджийска работа. даваш за да направиш щастлив някого, за да бъдеш щастлив , че някой се е почувствал по добре от това което е получил от теб. е ако ти отвърне - това си е съвършенство....
цитирай
17. kostadin - живота ни е толкова кратък! никой ...
02.04.2014 15:11
rumyn написа:
живота ни е толкова кратък! никой няма време да чака , за да отмине , отшуми болката от грешката! аз категорично отказвам да пропусна нещо което ми се предлага от живота! не, наистина не се затормозих, изпаднах в някакво страно състояние. но това не беше измъченост. размишлявах, поне два дена размишлявах преди да разбера че грешката е в мен в приемащия чувството. колко е силно това което получих , след като все оше сме заедно? да въпреки моето невежество да разбера какво получавам, въпреки моето невежество да знам какво давам и до колко е правилно изразено, пак сме заедно? щастлива се чувствам, о от няколко дена мога да кажа богата се чувствам - има : нас ( ти и аз) аз мен и за него.
а ако той бе по малко търпелив? ако не бе тъка силно чувството му към мен? ако и той не умееше да разпознае чувството?

Има време ще проумееш нещата .А ако говориш за чувства ,то във всички случай не избираме ние ,а хромозомите ни.В този смисъл живота на съзнанието ни е пълна илюзия .Та даже и физическата реалност е само образ и ние си мислим ,че разсъждаваме върху нещо реално.И убеждунието и вярата са плод на това наше ужким реално реагиращо и опериращо с действителността съзнание.А то си е една илюзия,ние не познаваме реалността.Тя е ужасно по - разнообразна и богата от това което чувстваме ивиждаме.
На убежденията разчита философията.Религията разчита на страха .А религиозните чувства са нещо интуитимвно и имат връзка с безкрайността на времето и пространството.
Най - парадоксалното е ,чев тази вселена има място и за атеизъм и за вяра в Бога.
цитирай
18. rumyn - коста,
02.04.2014 19:54
смея да кажа че проумях, разбрах себе си!
не само искам да е близо до мен, но искам да е не отлъчно с мен.
е второто няма как да се случи :( но по въпроса за първото повярвай ми изобретателна съм и ще се случи и то много скоро.
цитирай
19. kostadin - Тогава ти пожелавам успех!
03.04.2014 22:37
Тогава ти пожелавам успех!
цитирай
20. rumyn - благодаря коста, което зависи от ...
04.04.2014 02:06
благодаря коста,
което зависи от мен ще е сторено!
цитирай
21. kenzovnaks - за да ти се даде е
06.04.2014 12:07
тип форма под която ти се дава може да има някаква тънка връзка но може и да няма с дадения човек ! Ти даваш концентрирано и целенасочено , но ти се връща не така както си дала ! Живеем в последичен живот от това какви ни са нашите действия Не мога да си представя да съм стистнат или егоист достатъчно донякъде съм но не и по този начин който ти ми описа! И помнете има Бог и е сред всички нас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 662873
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930