Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 01:45 - времето лекувало :(
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 944 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
кое по точно ? и как по точно?
лекува ли времето?а, се носи слух, че лекува....?
-аз мисля - не! не лекува!
как се забравя вкуса на доброто вино?
и кой иска да пие ниско качество, след като е пил великолепно, пенливо, добра реколта?
кой ,усетил вкуса на добро и правилно приготвено кафе, ще се съгласи да му се предложи - "прани чорапи"?
как се забравят тези вкусове?
кой ще  хареса  по - ниско качество обслужване , след като е бил в луксозен спа хотел?
и
какво по точно лекува времето?
спомена ли? или желанието да се повтори?
и спомена не избледнява , и желанието не намалява
-уф , трябва да е било много скъпо виното :(
-не, не беше най обикновено вино, леко пенливо, малко тръпчиво, и много сухо- точно каквото харесвам по принцип. е, невероятно вино беше! пристрастена съм към точно това вино. искам още и още :)
-е, кафето трябва де е било внос :(
-ъ не, нашенско си е,но точно колкото трябва горчиво, точно колкото трябва сладни, а аромата му? нито много силен за да е нетърпим, нито много слаб за да е незабележим :)
и си беше майсторски приготвено - силно кафе. аз го наричам отровно кафе. две какпки вода и много кафе, но точно толкова много , че да не ти се отврати а да ти се иска още и още :)
- явно хотела си е струвал звездите?
- е , малко са му, смея да кажа :) в едно заведение персонала прави много по много от интериора :) ако обстановката е перфектна, а персонала е с лошо поведение, не струва. а в скромничката обстановка в комбинация с прекрасно обслужване.... когато отвори отново ще се възползвам, непременно!
и да се върнем на - какво и кое лекува времето?
аз мисля - не лекува , ако е истинско нито се забравя нито се замества!



Гласувай:
4



1. rumyn - и да добавя :) не пия алкохол! к...
21.07.2014 01:59
и да добавя :)
не пия алкохол! когато се налага, пия само бяло, много сухо вино. да точно не сладни, леко горчи и съвсем малко е трапчиво :) и влиза като у тях си....
кафето си поръчвам тъка- една лаваца, без вода! кажи на бармана тъка той знае...
и като ми го сервират, поглеждам в чашката и казвам - да точно толкова отровно трябва да е :)
когато ходя в спа, и някой нещо се обърка , че кой поръчва музиката той плаща :)
случвало ми се е да откажа предложената ми процедура само защото не са ми осигурили парко- място пред хотела :) или да прекратя предплатена процедура само защото не са се съобразили с моите изисквания :) е те предлагат процедурата те казват как ще е изпълнена:), да ама не! аз я заплащам, и аз казвам да бъде нагодена към мен! не успяват не я продават :)
това е реалността ми:)
другото беше метафора
цитирай
2. aip55 - Не можем
22.07.2014 11:38
да ти противоречим, защото това са твоите разбирания и вкусове. При всеки е индувидуално.......
цитирай
3. rumyn - :)
22.07.2014 17:21
aip55,
и не бива :) да ми противоречи никой
на вкус и цвет - таварищи нет!
е не е правилно написано, но.... схванахте нали?
аз харесвам такова вино и такова кафе, а май и .... да каквито са ми вкусовете към храната такива са ми вкусовете и към мъжа :)
не по горещ - за да мога да го преглъщам и не по горчив за да си остана пристрастена :) и в никой случай сладък, ще вдигна кръвна захар от него :)
точно толкова крив колкото е, не по вече! нито грам! ще излезе пяната на вън и ще стане мазало :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 659082
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031