Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2014 07:48 - Хората, за които сексът няма значение
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1778 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Още на 14 годишна възраст на Джули Сондра Декър й се налага редовно да изрича клишираната фраза: "Проблемът не е в теб, а в мен." Тя не изпитва привличане към първото си гадже, но го целува въпреки всичко, "защото се очакваше да го направя" по нейните думи. Хората й заявяват: "Един ден ще ти хареса". И тя им вярва.

Но на 16 години нищо не се е променило.

"Просто изпитвах пълна липса на интерес към секса и всичко свързано с него", пише тя. "Никога не съм изпитвала сексуално привличане към друг човек. Нито гаджето ми, нито най-красивите ми съученици, нито кинозвездите-секссимволи. Просто не ме интересуваше".

Когато в гимназията получава прякора "Мис нонхормон", тя започва да се самоопределя като "не-сексуална". Тогава хората започнали да й изказват мнението си - неща като: "Това не е нормално. Трябва да се прегледаш," "Ще умреш сама с безброй котки наоколо" и "Млъквай и си признай, че си хомо."

Скоро след като Декър се дипломира от университета, Дейвид Джей ос..........................


:) а остатъка от статията?  ами тук :
http://www.webcafe.bg/id_595125578_Horata_za_koito_seksat_nyama_znachenie_



Гласувай:
11



1. minevv - oh руми
23.09.2014 09:19
ако приемем че влечението е естествено - то не влечението не е естествено/природно.
Но ако следваме написаното- то жените трябва да се учат на сексуално удоволствие. защото не им е вродено !
момчетата се раждат сексуални и на 15-25 им е пика на сексуалните хормони.
При жените чак към 35 е пика.
Следователно не е липса, а просто забавяне във времето.
Според мен такова състояние е психическо отклонение/не се нуждае от лекуване '=)))/.
А какво да кажем за мъжете и жените които и след 40 са силно сексуални????
цитирай
2. rumyn - ами налага се да му мислим как да се ...
23.09.2014 09:25
ами налага се да му мислим как да се спасяваме :)
т.е. как да си изразходваме тази тъка напираща енергия, напираща да избухне :)
цитирай
3. minevv - da
23.09.2014 10:38
като ДАОИСТ точно преливането на енергията е критерият ми за здраве
сексуалната енергия е много мощна, и трябва да се канализира и пропуска/използва всекидневно.
Виж какво става с блоговите троли, които имат трудности с тази енергия/ и то заради лошата си парадигма и характер '-))/ Ч!!!!!
цитирай
4. rumyn - :) Влади,
23.09.2014 10:52
много си ми сладък:)
ако кажа - искам те! дали ще е нахално? или ще прозвучи мммммм, не добре за възпитанието ми? :)
цитирай
5. born - М-да. Въпросът е сложен и касае к...
27.09.2014 13:42
М-да. Въпросът е сложен и касае късмета да попаднеш на точния човек. Спомних си дядо Петко Петков, който в една среща с някава дама, представляваща сдружението на лесбийките или нещо подобно й каза дословно следното : "Миличкото ми, еле да живееш с дяда ти Петко поне 20-ина дни и ще ти изхвръкнат всички тези глупости от главичката."
цитирай
6. rumyn - born
27.09.2014 18:30
много готин коментар :)
усмихна ме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 665277
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930