Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2015 09:06 - защо ли пък и аз да съм Шарли?
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 2420 Коментари: 8 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 от няколко дена си задавам този въпрос. от няколко дена ме измъчва това, че в едно всички заявиха ,че са съпричастни с трагедията, а в един момент решиха ,че все пак като че ли те са си търсили точно това да се случи.
аз съм Шарли!
не защото одобрявам  цинизма и пошлостта на CHARLIE HEBDO, а защото имам право на живот! не ми се ще някой да реши някой ден, че аз му преча някак и да ми отнеме правото на живот! за това съм Шарли!
това че някой днес е изрекъл по мой адрес някоя гнуст, не ми дава правото да го лиша от живот!
на мнение съм че такива хора тровят живота на всички до които се докоснат, но аз познавам доста .
питам трябва ли да реша да разчистя планетата от тях?
и тук в блога се намират достатъчно от ценичните, безпардони същества, но те имат право на живот.
наричана бях, окачествявана бях, благодартение на тяхни постинги висях на първа окрасена подобаващо в техен стил.
аз какво трябваше да направя за да престанат да си правят гаргара с моята личност? да ги лиша от правото им на живот? 
та те са си избрали сами този нищожен начин на живот - да си търсят жертва с която да се гаврят и от това да се чувстват велики.
за това съм  Шарли! искам да се зачита правото ми на живот, както аз зачитам това право на всички, дори и на тези които се стараят да ме изкарат от баланса на спокойствието ми!



Гласувай:
3



1. minevv - oh rumi
14.01.2015 09:23
welik myv be[e kazal:
не съм съгласен с теб, но съм готов да умра за да имаш възможност да изкажеш мнението си
Не намирам карикатурите за смислени,
но мюслитата и всички религиозни- не са свещени крави, че да не виждаме безмислието им
цитирай
2. minevv - Не съм съгласен с това, което каз...
14.01.2015 09:26
Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш. = Волтер
цитирай
3. rumyn - Влади, аз не съм разглеждала раб...
14.01.2015 09:30
Влади , аз не съм разглеждала работите им!
може и да са смислени. не разбирам френски за да схвана до край смисъла им.
просто не одобрявам някой да решава кога да приключи съществуването на друг!
цитирай
4. minevv - da
14.01.2015 13:30
свободата на изказване на мисли е свещенна за разумния човек.
и спора е единственния отговор ;-))
мюслитата са фанатици..
цитирай
5. pravda - Не виждам да си се възмутила от кл...
14.01.2015 13:39
Не виждам да си се възмутила от клането в Одесса на 02.05.2014г.Дори дума не си обелила по това време/прегледах постингите/,но много си се впечатлила от убийството в Париж.Или просто тези в Одеса са нямали право на живот или живота на парижани е по-ценен?Или факта,че убийците са християни,прави убийството по-малко убийство?
цитирай
6. pravda - И защо да не си Шарли ли?Чисто шарли ...
14.01.2015 13:45
И защо да не си Шарли ли?Чисто шарли си,същото егоистично,мислещо само за собствения си гъз шарли.Само шарлитата имат право на живот,на свобода.Само техните гъзове са неприкосновена територия!
цитирай
7. minevv - do prawda
14.01.2015 14:08
включи се неподготвена
цитирай
8. rumyn - pravda
14.01.2015 14:26
кой ти дава право да гадаеш аз какво мнение имам за терористичните действия в една или друга точка на света?
кой те заблуди че умееш да четеш чужди мисли и да си говориш за чужди мисли като че си ги чула от него?
това че не съм сметнала за нужно да обявявам мнението си по тази тема си е мое решение.
а че реших да изговоря на глас мислите си по темата шери, го правя защото съм възмутена от много бързо променящото се настроение . някак не мога да приема цял свят да ридае в един момент по случката и в следващия да се опитва да я понамаже с какви ли не измислици за да смекчи грубоста на терористите.
я ми кажи , моля? за терористите в одеса някой някъде да се е опитъл да каже че едва ли не са в правото си да убиват?
защо за едните се мери със един аршин, а за другите трябва да го направим едва ли не да им е в изгода? където и да де извършват терористични актове, каквито и да са подбудите им, за мен са си отвратително , осъдително поведение.
никой няма право да решава кой кога да умре!
а ти като не искаш да си шарли? да не би да искаш някой да реши че ти е време да умираш?
и да егоистка съм! искам да живея, без да си мисля кой кога ще реши да ми отнеме живота. ти да не би да си си изпълнила всички земни дела че ти е все едно дали и кога един зомбиран ще отвори вратата на спалнята ти и ще изтрепе теб и семейството ти?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 662461
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930