Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 08:39 - от личен разговор с непознат :)
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1120 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
--- е написал:
Добро утро.. има нужда от женско мнение, защото трябва да купя подарък на жена ми :)))
-----а тъка:)
ами какви хобита има тя?
какви дрехи има в гардероба си?
какви дрънкулки носи по себе си?
от кое има най много - чанти, обуща, рокли ,
разходи се по женските магазини , харесай и нещо , не рискувай да и го купиш. заведия после там уж случайно или просто и кажи, че си видял нещо което мислиш, че е нейно в този магазин. можеш да  се разбереш с продавачката да оставиш букет цветя и като плащаш нещото продавачката да ти даде цветята и да и ги подариш с думите - честит празник. ще е нестандартно нали?
и не е нужно да е точно на деня , важното е да е преди деня. а на деня просто я изведи на разходка и ако ти е по джоба завършете в ресторант с тиха музика. да не забравиш че най- важният подарък си ти.
като се приберете да и се подариш подобаващо :)
с мнго предигра и след игра към секса. не като охлабиш напрежението да станеш да гледаш мач примерно!
т.е. отвори нова страница на вашите интимни отношения и ще видиш че тя няма да остане безразлична.
и не ми казвай че това не е за теб! опитай! какво ще изгубиш ако опиташ ? ами ако ти хареса? ако не ти хареса ще си остане само опит.
о , не прекалявай с алкохола! никоя жена не е толкова грозна че да се налага да си пиян за да правиш любов с нея :)
не те познавам , просто изказвам мои наблюдения от многото ми бивши връзки в какво са грешили.
за мен никога не е бил важен предмета , а начина по който ми е даван. дори и секса не е важен за мен ,а начина по който се стига до него. предполагам че и другите жени са тъка.
успех!





Гласувай:
5



1. cecobob - Аз мисля, че
25.11.2015 11:13
пияните правят секс, а влюбените правят любов.Но чаша вино не пречи и на едните и на другите.:))
цитирай
2. rumyn - а аз съм на мнение. . . че някога вл...
25.11.2015 11:37
а аз съм на мнение ...
че някога влюбени са били и те за да са се решили да заживеят заедно
просто любовта се превръща в рутина и ако по никакъв начин не се постараят да я съживят ще я изгубят. а най доброто лекарство е правенето на любов а не на секс. и наистина не пречи малко алкохол, но малко :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 662682
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930