Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 21:21 - Кое виждате първо на картината определя вашите умствени способности
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 3399 Коментари: 11 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Човешкият мозък се състои от две полукълба, които изглеждат почти идентични. Но в действителност, всяко полукълбо има специфични функции, с които възприемаме света и следователно, и двете от тях реагират по различен начин на реалността, пише bg.checkonline4you.com.

Този тест има за цел да определи коя страна на мозъка – лявата или дясната доминира. Вижте внимателно, отговорите са по-долу:

image

* Ако първото нещо, което виждате на снимката е пейзажа, то доминира лявото полукълбо на мозъка.
* Ако първо видите коне, то доминира дясното полукълбо на мозъка.

Ляво полукълбо – Основна сфера на специализация на лявото полукълбо е логическото мислене и до неотдавна лекарите смятаха това полукълбо за доминиращо. Реално обаче то доминира само при изпълнение на следните функции: Езиковите способности, аналитично мислене, буквалното разбиране на думите, последователната обработка на информацията, математически способности, контрол на движенията на дясната половина на тялото.

Дясно полукълбо – Основна сфера на специализация на дясното полукълбо е интуицията. Като правило не го смятат за доминиращо. То отговаря за изпълнението на следните функции: Обработка на невербалната информация, пространствена ориентация, музикалност, въображение, художествените способности, емоции, секс, мистика, мечти, паралелна обработка на информацията, контролира движенията на лявата половина на тялото.




Гласувай:
10



1. rumyn - http://www. bgnow/news. php?c...
01.03.2016 21:21
http://www.bgnow/news.php?cat=2&cp=0&newsid=61112
цитирай
2. ard - :)
01.03.2016 22:19
Първо видях конете, 4 големи и едно малко конче и все още ги виждам:)
Пейзажът остава зад тях като фон.

А ти какво видя първо?
цитирай
3. hloris - Интересен тест определено..
01.03.2016 23:27
и аз видях първо конете,но съм половин левичар...то тогава кое е по-силно развито при мен?!?

Аз смятам,че е логическото мислене....
сигурно обратното е вярно за левичарите.
цитирай
4. rumyn - амииииииииииии след като раз...
02.03.2016 06:02
амииииииииииии
след като разгледах картинката и видях каквото видях :)))))))))
прочетох и текста...
в началото останах разочарована от това което пише там, но последната част много ми хареса :)
цитирай
5. minevv - hihih
02.03.2016 08:50
дясното полукълбо
цитирай
6. rumyn - Влади, ако знаеш как ми се иска да те ...
02.03.2016 09:11
Влади, ако знаеш как ми се иска да те прегърна в момента?
ама ще си трая :)
цитирай
7. germantiger - коне
02.03.2016 10:50
Категорично коне, като момите видях, "ега ти" женския мъж ли който ще изляза ;)?!

И това при положение, че за война съм къртещо аналитичен.
цитирай
8. rumyn - ами какво да кажа? повечето хора ...
02.03.2016 11:46
ами какво да кажа?
повечето хора ползват само онази част която е отговорна за рутините им действия :)
като говорене, четене, писане и тем подобни :)
радвам се че моите познати тук ползват и двете части на мозъците си успешно!
цитирай
9. germantiger - ?!
02.03.2016 14:23
Впрочем "не"

Първо видях пейзаж, но това не е пейзаж, некадърно е нарисувано - не виждах пейзажа в пейцажа и видях после моментално конете.

Конете са правил;но, да кажа хармонично нарисувани или поне някак "отговарящи анатомично", докато пейзажа е сбъркан поне за мен - някакво омотване в посоки, направления и перспектива.

Казах си - това не може да е пейзажа.
цитирай
10. rumyn - а аз първо видях краката на конете ...
02.03.2016 14:30
а аз първо видях краката на конете :)
и за това видях и конете
вярно че има много по добри картини в картината и ако не се загледаш няма как да ги откриеш :)
тази според мен е лесничка :)
цитирай
11. kordon - Аз видях голи жени!!!
03.03.2016 19:09
Аз видях голи жени!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 659139
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031