Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 19:23 - дейл карнеги "как да преодолеем безпокойството и да се радваме на живота"
Автор: rumyn Категория: Технологии   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 09.08.2014 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПРЕДУПРЕДИХА МЕ ДА НЕ СЕ ОПИТВАМ ДА ГОВОРЯ И ДА НЕ ПОМРЪДВАМ И С ПРЪСТ

ДЖОУЗЕф А. РАЙЪН

Преди няколко години бях свидетел по едно дело, което ми причини голямо психическо напрежение и безпокойство. След като делото свърши, докато си пътувах с влака към къщи, внезапно преживях тежка физическа криза. Нещо ми стана на сърцето. Едва можех да дишам.

Когато стигнах вкъщи, лекарят ми направи инжекция. Не бях в леглото — бях успял да стигна само до канапето в дневната. Когато отново дойдох в съзнание, съзрях свещеника, готов да ми даде последно причастие!

Видях стъписаното и скръбно изражение на семейството си. Разбрах, че ми е спукана работата. По-къс- но научих, че лекарят казал на жена ми, че може да умра до половин час. Сърцето ми беше толкова слабо, че ми наредиха да не се опитвам да говоря и да не помръдвам и пръст.

Никога не съм бил светец, но едно нещо знам — с Бога не бива да се спори. Затова затворих очи и казах: „Да бъде Твоята воля... Ако трябва да стане сега, да бъде Твоята воля.“

Щом се отдадох на тази мисъл, се отпуснах. Ужасът ми изчезна и се запитах какво е най-лошото, ко¬ето би могло да се случи. Най-лошото като че ли беше да се повторят спазмите и ужасната болка, после всичко щеше да свърши. Щях да отида при своя Създател и скоро да намеря покой.

Лежах си на канапето и чаках това да стане, но болките не идваха. Накрая взех да се питам какво бих направил в живота си, ако не умра. Реших, че ще положа всички усилия да си върна здравето. Ще престана да се тормозя и ще възстановя силите си.

Това се случи преди четири години. Аз си възвърнах силите до такава степен, че дори лекарят ми е удивен от подобрението в кардиограмите. Вече не се безпокоя. Изпитвам нова жажда за живот. Но мога искрено да кажа, че ако не бях се изправил лице в лице с най-лошото — скоропостижна смърт — и не се бях опитал да поправя това, едва ли щях да съм тук днес. Смятам, че ако не бях приел най-лошото, щях да съм умрял от страх и паника.

Господин Райън може би е жив и до днес, защото е използвал магическата формула — приеми и най-лошото, което може да се случи.

 




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 666112
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930