Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2014 22:22 - Всъщност няма какво да губите. Само ще спечелите, и то много.
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 1294 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 12.05.2014 19:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

24. САМО ЕДНА ЦИГАРА

Само една цигара“ е мит, който трябва да избиете от главата си.

Първо, именно тази единствена цигара ни кара да пропушим.

Именно тази единствена цигара, която ни помага да преодолеем труден момент или която палим по някой специален повод, проваля опитите ни за отказ от пушенето.

Именно тази единствена цигара, която палят успелите да се отърват от пристрастяването пушачи, ги връща отново в капана. Понякога запалват, само за да докажат, че нямат повече нужда от цигари и тази цигара наистина го доказва. Тя има ужасен вкус и внушава на пушача, че никога няма да се пристрасти отново, но ето че той вече е пак пристрастен.

Мисълта за тази специална цигара често пречи на пушачите да спрат да пушат. Това е или първата цигара сутрин, или онази, която палят след ядене.

РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ПОНЯТИЕТО „ЕДИНСТВЕНА ЦИГАРА“ НЕ СЪЩЕСТВУВА. Става въпрос за верижна реакция, която продължава цял живот, ОСВЕН АКО НЕ Я ПРЕКРАТИТЕ.

Митът за специалната цигара, която човек може да си позволява от време на време, кара пушачите да съжаляват за нея, когато спрат да пушат. Никога не си мислете за единствената цигара или единствения пакет — това са фантазии. Когато се сетите за пушенето, си представете какъв отвратителен живот ви очаква и какво богатство ще пръснете само заради „привилегията“ да разрушавате своето психическо и физическо здраве, представете си един цял живот в робство и с лош дъх в устата.

Жалко, че няма такива цигари, които в лоши или радостни моменти можем да използваме за повишаване на тонуса или за удоволствие. Трябва ясно да разберете: цигарата не ви помага. Изборът — да се чувствате нещастни цял живот или да спрете да пушите — е ваш. Никой няма да глътне цианкалий, само защото миризмата на бадеми му харесва. Ето защо престанете да се самоизмъчвате с мисълта за една епизодична цигара или пура.

Задайте на някой пушач следния въпрос: „Ако можеше времето да се върне назад, щеше ли да пропушиш?“ Отговорът му неминуемо ще бъде: „Сигурно се шегуваш“. И все пак всеки пушач може да направи своя избор във всеки един ден от живота си. Но защо не го прави? Отговорът е: от страх. Страхът, че няма да успее, или че без цигари животът му няма да е същият.

Престанете да се самозаблуждавате. Можете да го направите. Всеки може. Страшно лесно е.

По-лесно ще ви бъде, ако разберете някои основни неща. Досега разгледахме три от тях:

1. Всъщност няма какво да губите. Само ще спечелите, и то много.

2. Избийте от главата си мисълта, че можете да палите по някоя цигара от време на време. Такова нещо не съществува. Нередовното пушене ви обрича на неприятно чувство и болести за цял живот.

3. Вие с нищо не сте по-различни от другите. Всеки пушач може лесно да се откаже от цигарите.

Алън Кар. Не пуша вече!



Гласувай:
5



1. rumyn - опитвам се да убедя себе си че реш...
10.05.2014 22:24
опитвам се да убедя себе си че решението ми да не пуша от вчера е правилно!
че грешката е вярна и няма да пуша :)
цитирай
2. hloris - Ох,стига вече,защото и аз така....
11.05.2014 16:45
вече си купувам цигари на бройка,но...пак пуша,въпреки че ги ограничавам до една,максимум три дневно...ужас:DD
А има дни,в които не пуша.
Пуша или когато ми е нервно,или когато съм спокойна,особено вечер след успешно приключил ден...
Та така погледнато ад пушачка ли съм,или не съм?!
Ето този въпрос си го задавам напоследък много-много често.
цитирай
3. rumyn - хъ,
11.05.2014 19:30
ами отговорът е пред теб, ели.
или ги спираш за винаги. и само веднъж преживяваш кошмара на никотиновия глад. или както го правиш ти- с всяко отлагане на запалването на следваща цигара изживяваш кошмара на никотиновия глад. или си пуши винаги когато ти душа иска или ги откажи. такова чудо временно отказване е едно от най самоизмъчващите за психиката. вярно днес скиторих по града цял ден. накупих си куп безполезни дрънкулки за да не седна на кафе. вярно излязох за да не стоя на компа, че пред компа най много пушех. но това ще премине. и не днес не се сещам да ми се е искало да запаля. една приятелка запали и аз я попитах: знаешли колко гадно миришат? знаеш ли колко им е гаден вкуса? знаеш ли че ти оставят лош дъх?
да тя знае! е утре я чакам на гости за да и промия мозъка с моята книга части от която и ти четеш в моя блог :)
тази книга ме промени да намеря сила в себе си да надвия никотиновия глад.
цитирай
4. kostadin - И аз като Марк Твен съм със силна воля ...
11.05.2014 20:23
И аз като Марк Твен съм със силна воля и съм ги отказвал много пъти .
Никак не е трудно !
цитирай
5. rumyn - kostadin
11.05.2014 21:04
нищо лично , но се сещам за един виц в който се разказва за друга зависимост...
алкохолика решил да спре да пие. минал покрай кръчмата и не влязъл. като я подминал си казал : брей какъв герой съм днес? удържах не влязох в кръчмата! я да ида да се почерпя за награда , че удържах :)
цитирай
6. kostadin - Това се казва характер! Моят п...
12.05.2014 12:42
Това се казва характер!
Моят проблем е ,че пия по малко само по чашка-никога от бутилка.
цитирай
7. rumyn - ми то само жените пият от бутилката ...
12.05.2014 15:39
ми то само жените пият от бутилката :)
знаеш ли вица, който дава отговор защо само жените пият от бутилката :)
цитирай
8. rumyn - а страстта към алкохола я изоставих ...
12.05.2014 15:51
а страстта към алкохола я изоставих когато открих, че има по интересна страст - мъжете!
с тях има предизвикателство! опитват се да спорят :)
понякога ме правят щастлива, понякога тъжна. никога не ми е скучно в компанията на мъж :) и най важното е ,че от мъж никога не ме е боляла глава :) е други части - признавам ъхъ :) но не и глава, че да локам зелева чорба или аспирин... :))))))))))
и не съм чак толкова грозна че да търпя пиян мъж в леглото си! к'во не може да е с мен без да се натика ли? я! циба от колибата намери си такава дето не ти е нужно да пиеш за да си с нея!
през живота си никога не съм се страхувала, притеснявала от никоя жена! там знам как да надвия. но с приятелка - алкохол много отдавна разбрах че нямам шанс : тя е по привлекателна от мен! въпреки че докарва махмурлук, главоболие, несвързани приказки. въпреки че може да направи тъка , че да ти се присмиват постоянно тя - алкохола е по привлекателна от мен. там не се опитвам да победя, оттеглям се! или изпъждам. зависи както дойде! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 666058
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930